Przejdź do treści

„Sezon bikini” mobilizuje!

"Sezon bikini" mobilizuje!
Sezon "bikini"/ Fot. Katarzyna Milewska
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Nadmiar wody w organizmie – objawy i przyczyny
Szampon w kostce - jak używać?
Szampon i odżywka w kostce – ekologicznie, ale czy wygodnie? Ekspertki podpowiadają, jak używać tych kosmetyków
Stanik sportowy, czyli biust pod kontrolą. Jak wybrać najlepszy?
Kobieta
„Biustonosz jest fałszywą potrzebą”. Ekspert wyjaśnia, dlaczego nienoszenie stanika jest zdrowsze dla piersi
Cellulit wodny – przyczyny powstawania i metody zwalczania

Na portalach netowych i na FB już rozpoczęły się akcje przygotowujące do sezonu letniego. Nic dziwnego, bo nic nie motywuje do pracy lepiej niż hasło „bikini”. Co robić, na co stawiać i jak się w tym odnaleźć?

Moment, w którym mamy zrzucić z siebie trochę ciuchów, często oznacza potrzebę zmian. Rozpoczynają się więc masowe akcje i nawoływanie do działania. I te akcje cieszą się dużą popularnością. Ja z kolei cieszę się, że ludzie zaczynają się masowo ruszać, bo być może część z nich wraz z nadejściem jesieni wcale nie przestanie.

Wiele osób pisze do mnie i pyta o rady. Jak zawsze każdy chciałby to ogarnąć jak najszybciej i jak najskuteczniej. No cóż… Zdrowe metody wymagają trochę czasu, ale wiosna dopiero się zaczyna, a więc na co postawić już teraz?

1) Postawcie na prostotę

Przyjmijcie do wiadomości raz na zawsze, że żywienie będzie odgrywało najważniejszą rolę. Jak jeść, nie głodując i nie przechodząc na restrykcyjne diety? Prosto! I to dosłownie. Stawiajcie na produkty, które nie są przetworzone. Nie kupujcie gotowych i szybkich przekąsek. Starajcie się, aby na talerzu pojawiało się jedzenie jak najbardziej naturalne, bez sztucznych dodatków.

2) Odstawcie białe

Zróbcie eksperyment i na miesiąc odstawcie cukier i makę. Poleciłam to wielu osobom. Okazało się, że prawie wszyscy po miesiącu zgubili po parę centymetrów w obwodach.

3) Nie bójcie się tłuszczów

Ale oczywiście tych dobrych! Wybierajcie ryby, oliwę z oliwek, awokado i orzechy. Zaspokajają na długo apetyt. Dzięki nim będziecie lepiej funkcjonować pod każdym względem.

4) Pijcie wodę

Chcecie kolejny challenge „bikini”? Odstawcie wszelkiego rodzaju kolorowe i gazowane napoje. Zostawcie sobie tylko wodę i zieloną herbatę! Pamiętajcie, że organizm zatrzymuje wodę w organizmie, kiedy mu jej brakuje. Pijcie około 2-3 litrów. Najlepiej mało, a często. Skuteczniej nawodnicie organizm bez biegania co chwila do toalety.

5) Węglowodany złożone

Nie zapominajcie o węglowodanach! Ale nie prostych, tylko tych złożonych, dzięki którym wasze ciało będzie miało energię do działania. Postawcie na ryż, kaszę, komosę ryżową i na przykład pieczone ziemniaki. Poza tym warzywa i owoce. Wiosenny sezon nadchodzi, powoli będzie coraz większy wybór świeżych produktów.

6) Ćwiczcie!

I to jak najwięcej! Możecie wybrać się na zajęcia fitness, możecie dołączyć do wielu grup, które organizują ćwiczenia outdoorowe. Możecie też wsiąść na rower albo po prostu pójść pobiegać. Najlepiej łączyć wiele aktywności i nie zapominać także o treningu siłowym.

 

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Pas neoprenowy – co to jest, działanie, jaki wybrać, opinie

Fitspiracje, które nie inspirują. Czy na pewno warto przeglądać zdjęcia szczupłych sylwetek na Instagramie?

sprzątanie

5 sposobów, jak być fit bez wychodzenia z domu

szczupła dziewczyna

Chudnięcie – ile można zdrowo chudnąć? Jem i chudnę – przyczyny

Kobieta robi szpagat

Jak zrobić szpagat? Ćwiczenia rozciągające do szpagatu

kobieta ćwiczy na siłowni

Co spala tłuszcz – ćwiczenia cardio czy trening siłowy?

Kalistenika – tak zbudujesz prawdziwą siłę! Dlaczego warto ją trenować?

Dieta przed urlopem, czyli jak stworzyć wymarzone beach body

Spalaj mądrzej i szybciej

Spalanie kalorii – rower, spacer, bieganie. Co jeść?

Trening biegowy wytrzymałościowy

Trening biegowy na 5 km. Jak zwiększyć wytrzymałość biegową?

Ciężar mięśni vs. ciężar tłuszczu

Ciężar mięśni vs. ciężar tłuszczu. Dlaczego waga nie zawsze jest miarodajna?

Głód – największy wróg redukujących wagę

Głód – największy wróg redukujących wagę. Jak mądrze się odchudzać?

Bieganie na czczo

Poranny trening na czczo – spalacz tłuszczu?

Kobieta ćwiczy bosu

Trening z bosu. Wzmocnij mięśnie głębokie dzięki prostym ćwiczeniom z piłką bosu!

ćwiczenie za sztangą

Ćwiczenia na pośladki ze sztangą. Zdziałają cuda!

kobieta w trakcie treningu

Interwały – postaw na Tabatę. Wystarczą 4 minuty ćwiczeń!

Centymetr i waga

Jak dokonywać pomiarów ciała? Tłumaczy trenerka, Kasia Bigos

Zdrowy posiłek na stole

Odchudzanie a efekt jo-jo. O gubieniu kilogramów opowiada diabetolog prof. Leszek Czupryniak

Odchudzanie – dieta vs. trening

Dieta redukcyjna – co potem?

Ładna buzia to kwestia... wagi?

Ładna buzia to kwestia… wagi?

Kobieta guma

Kobieta guma

Cellulit? Zmień dietę!

Cellulit? Zmień dietę!

Czy trenuję za słabo?

Czy trenuję za słabo?

Najpopularniejsze

Paznokcie

Zmiany na paznokciach. O jakich chorobach świadczą?

Dermatolog o wypryskach w okolicach bikini. Kiedy powinna się zapalić czerwona lampka?

Gorąca kąpiel – za i przeciw. Komu nie służy kąpiel w gorącej wodzie?

Kriolipoliza – efekty, cena, przeciwwskazania, czy warto

Po co mężczyźnie sutki?

Dlaczego włosy śmierdzą? Wyjaśnia Ekspert Kosmetyczny

Skąd bierze się brzydki zapach włosów? Wyjaśnia Ekspert Kosmetyczny

zielone paznokcie

Zielone paznokcie – czego mogą być objawem?

Lipodemia — sprawdź, czym jest choroba grubych nóg, jakie ma objawy i jak się ją leczy

Lipodemia – co to jest, przyczyny, objawy i leczenie

Powikłania po botoksie / unsplash

Powikłania po botoksie? Zdarzają się. Dr Marta Roth wyjaśnia

Spuchnięte dłonie - przyczyny

Spuchnięte dłonie, czerwone ręce. Dlaczego puchną dłonie?

Jaki rodzaj masażu wybrać?

Ochota na masaż? Sprawdź jaki rodzaj masażu wybrać

„Ćwiczmy mięśnie dna miednicy! Zmniejszymy dolegliwości nietrzymania moczu oraz poprawimy jakość naszego życia seksualnego”

Pestka awokado – 8 sposobów, jak możesz ją wykorzystać

Kasia Kulpa, Stanikomania / Archiwum prywatne

„Czas już wyrzucić z głowy kanon, według którego jedyne dobre piersi to sterczące kulki” – mówi Kasia Kulpa ze Stanikomanii

Kobieta z tuatuażami i kolczykami

Przekłuwanie uszu pistoletem. Nie rób sobie tego ani swojemu dziecku! Piercerka tłumaczy, dlaczego to jest zły pomysł

stopy kobiety

Opuchnięte stopy latem. Czy ciebie również to dotyczy? Podolog wyjaśnia, co może ci dolegać