Przejdź do treści

„Chcemy w tym trudnym i zabieganym świecie wspierać, kibicować i towarzyszyć kobietom”. Kwestionariusz urodowy: WIMIN

Zespół WIMIN
Małgorzata Brzozowska, Paulina Kitlas-Śliwińska, Luiza Pasikiewicz / Archiwum prywatne
Podoba Ci
się ten artykuł?

– Gdy projektowałyśmy WIMIN założyłyśmy, że chcemy, aby w kapsułkach znalazło się tylko to, co niezbędne. Bez niepotrzebnych wypełniaczy, sztucznych barwników. Zdecydowałyśmy się, zamknąć w WIMIN jak najwięcej surowców pochodzących z natury, z ziół, roślin, wyciągów z warzyw. To takie codzienne wsparcie dla kobiet – mówią Gosia Brzozowska i Paulina Kitlas-Śliwińska, dziewczyny, które stoją za sukcesem marki WIMIN. 

Marta Dragan: Jesteśmy dumne, że nasza marka

Paulina Kitlas-Śliwińska, Head of Strategy: Może wspierać kobiety. Od początku ważne jest dla nas, by słuchać dziewczyn, spotkać się z różnymi kobietami, poznawać różne historie i punkty widzenia. Chyba najbardziej jesteśmy dumne z tego, że wszystkie te osoby otworzyły się przed nami i mogłyśmy szczerze i bez wstydu porozmawiać o naszych ciałach, o naszych potrzebach, o tym co to znaczy być dziś kobietą.

Gosia Brzozowska, Product Owner: Uważamy, że to przywilej, że mogłyśmy razem z kobietami zaprojektować suplementy, które od początku powstały z myślą o nas. Z myślą o kobiecym ciele dopasowywano substancje, z troską i uważnością zaprojektowałyśmy opakowanie, z radością przygotowywałyśmy sesję zdjęciową. I cieszymy się, że to dopiero początek. Bo WIMIN chce się ciągle dopasowywać do naszych, kobiecych potrzeb, by jak najlepiej je spełniać i by w tym trudnym i zabieganym świecie wspierać, kibicować i towarzyszyć kobietom.

alt=”suplementy WIMIN” width=”850″ height=”850″ /> WIMIN / Instagram.com

Dzięki naszej marce nauczyłyśmy się, że Polki

Paulina: Są niezwykle różne. Ciężko jest nas włożyć do jednego worka i to dobrze. Wiele Polek pracuje tak naprawdę na trzy etaty – praca, dom, dzieci. Dużo z siebie dajemy i mamy prawo do dbania o swoje ciała. Polki wiedzą, że zdrowy tryb życia jest bardzo ważny. Zwracają baczną uwagę na to, co stawiają na stole, co wkładają dzieciom do pudełka na drugie śniadanie, dbają o dobrostan emocjonalny domowników. Wydaje nam się, że jako Polki doskonale czujemy, że to w tych drobnych rzeczach, które na co dzień wykonujemy leży sekret zdrowia na lata. W spacerach, w jedzeniu warzyw, w wybieraniu produktów jak najbardziej naturalnych.

Gosia: WIMIN ma być właśnie takim codziennym nawykiem, ale uproszczonym i łatwiejszym w utrzymaniu. Stąd pomysł na saszetki. Dlatego też zdecydowałyśmy się, by w WIMIN zamknąć jak najwięcej surowców pochodzących z natury, z ziół, roślin, wyciągów z warzyw. To takie codzienne wsparcie dla kobiet.

pms

Myśl, która przyświeca nam w codziennej pracy

Gosia: To jak jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby kobiet, jak jeszcze lepiej wspierać nasze kobiece ciała i jak jeszcze bardziej pomóc nam, dziewczynom. Cały czas szukamy też sojuszy w ważnych sprawach, dlatego spotykamy się z wieloma kobietami, które działają na rzecz innych kobiet. Mamy zapał, zaangażowanie i wierzymy w wartości, którymi się kierujemy. Może to dziwne brzmi, ale we wsparciu, trosce, delikatności i opiece widzimy siłę.

Kiedy myślimy o naszej klientce, to widzimy

Paulina: Grupę dziewczyn. Nie da się chyba sprowadzić naszych klientek do jednej uśrednionej. Dla nas to bardzo ważne, by każda z nich czuła, że nie jest jedną z wielu. Każda z nas jest inna i dlatego też w WIMIN każda może zdecydować, co jest dla niej ważne i na czym chce się skupić.

Gosia: Wychodzimy z założenia, że to Twoje życie i Ty i Twoje decyzje są najważniejsze. Naszą rolą jest Cię w nich wesprzeć, dać więcej energii, zadbać o odporność, pomóc chronić skórę, pomóc zadbać o ciało. Wspieramy, nie oceniamy.

Do wyświetlenia tego materiału z zewnętrznego serwisu (Instagram, Facebook, YouTube, itp.) wymagana jest zgoda na pliki cookie.Zmień ustawieniaRozwiń

Kobiecość to dla nas

Paulina: To coś, co każda definiuje po swojemu. Chciałybyśmy, aby kobiety czuły się dobrze ze sobą i w swoim ciele. Z własnego doświadczenia wiemy, że to proces i coś do czego się dojrzewa. Odkrywanie swojej kobiecości to coś, co chyba nigdy się nie kończy, bo cały czas zaskakujemy same siebie.

Zdrowy produkt to dla nas

Gosia: Produkt, którego działanie i bezpieczeństwo zostało potwierdzone badaniami, który jest jak najbardziej naturalny i dopasowany do kobiecego ciała. Nie zawiera sztucznych barwników i jest odpowiedni dla osób o różnych stylach żywieniowych. Gdy projektowałyśmy WIMIN założyłyśmy, że chcemy, aby w kapsułkach znalazło się tylko to, co niezbędne, bez niepotrzebnych wypełniaczy, sztucznych barwników.

Paulina: WIMIN jest odpowiedni również dla weganek i nawet nasza witamina D jest wegańska, co nie jest standardem na rynku.

Produkt, z którego jesteśmy szczególnie dumne

Gosia: To nasza baza (trzy kapsułki, które znajdują się w każdym zestawie WIMIN). Spełnia ona dwie role, z jednej strony dba o zdrowie skóry, dodaje energii, wspiera odporność. Z drugiej pełni rolę multiwitaminy, która uzupełnia nasze ciała w ważne witaminy i mikroelementy.

Paulina: Czerwona – to kapsułka na skórę, która swój wyjątkowy kolor zawdzięcza sokowi z marchwi, w środku znajduje się masa antyoksydantów i wyciągi roślinne. Bladożółta – to kapsułka na odporność, z witaminą C, D, E, B12 i wyciągami z czosnku i cytrusów. Witamina B12 jest u nas metylowana, co oznacza, że jest w formie aktywnej. Biała – to wsparcie w energii i dobrym humorze, tu bohaterką jest rhodiola oraz magnez i witamina B6. Wyciągi w naszych kapsułkach są standaryzowane, co dodatkowo podnosi ich jakość.

Saszetki WIMIN

Saszetki WIMIN / Instagram.com

Produkt, który uwielbiają nasze klientki

Paulina: Nie mamy bestsellerów. Jesteśmy różne i mamy różne potrzeby, a każda z naszych kapsułek jest wyspecjalizowana we wspieraniu naszych ciał. W każdej z 6 opcji do wyboru zamknęłyśmy składniki najwyższej jakości. Kapsułka anty-PMS to wyjątkowa kompozycja 3 ziół, z których każde ma działanie potwierdzone w badaniach klinicznych. Kapsułka na seks zawiera również zioła i l-cytrulinę. Kapsułka na koncentrację oparta jest na niezwykle ciekawym składniku – Cognizinie. Kapsułka na metabolizm zawiera wysokiej jakości ekstrakt z zielonej herbaty, a kapsułka dla dziewczyn, które myślą o dziecku zawiera nowoczesny folian.

W designie naszych opakowań lubimy

Gosia: Symbole kobiecych kształtów. Można na nich znaleźć i fałdkę, i brzuszek, i cycki, i włosy. Lubimy jego kolorystykę i to, że po prostu jest to obiekt, na który miło spojrzeć. Pracujemy nad tym, by było ono wielokrotnego użycia, by dodatkowo zmniejszyć ilość odpadów. Poza tym jest tak ładne, że szkoda go wyrzucać.

Konkurencja, którą szanujemy i śledzimy na rynku

Paulina: Nie myślimy o tej firmie jako o konkurencji, ale bardzo lubimy i śledzimy YourKaya, podoba nam się, że firmy zaczynają mówić otwarcie o kobiecym ciele, bez wstydu czy uprzedzeń.

Gosia: Na pewno chętnie zerkamy też za granicę. Lubimy Thinx, czy inne nowoczesne rozwiązania takie jak Flex czy Nixit. Ciekawą marką jest też Ritual, który proponuje nową formę multiwitaminy.

Zespół WIMIN

Zespół WIMIN. Od lewej: Gosia Brzozowska, Luiza Pasikiewicz, Paulina Kitlas-Śliwińska, Anna Troszkiewicz, Na górze od lewej: Malwina Niedbała, Marta Ploch, Natalia Stecyk / Archiwum prywatne


WIMIN – to wygodna i kompletna suplementacja, która została stworzona na miarę kobiecych potrzeb. Zawiera tylko to, co niezbędne. Bez niepotrzebnych dodatków. Wegańska, bez glutenu, bez sztucznych barwników. Bazę stanowią trzy kapsułki zaspokajające podstawowe potrzeby: na odporność (wit. C, D, i czosnek), na poprawę wyglądu skóry (cynk i przeciwutleniacze), na zapewnienie energii i dobrego humoru (magnez, B6, Rhodiola). Czwartą kapsułkę do zestawu klientka dobiera sobie sama według indywidualnych potrzeb. Do wyboru ma 6 kapsułek: na lepszy seks, na wzmocnienie odporności, na złagodzenie objawów PMS, na lepszą koncentrację, na szybszy metabolizm i na wsparcie w okresie starania się o dziecko. Więcej informacji na stronie WIMIN.  


Tekst powstał w ramach naszego cyklu „Kwestionariusz urodowy”, w którym prezentujemy polskie marki kosmetyków naturalnych. Nasze rozmówczynie pytamy o podejście do zdrowia i kobiecości, o preferencje zakupowe Polek, bestsellerowe produkty i historie, które stoją za ich powstaniem.

Jesteś właścicielką polskiej marki kosmetycznej? Prowadzisz sklep internetowy? W swojej ofercie posiadasz kosmetyki o naturalnym składzie, ekologiczne, wolne od parabenów, SLES-ów, SLS-ów i innych substancji drażniących? Opowiedz o swojej marce i produktach w naszym cyklu Kwestionariusz urodowy. Napisz do mnie: m.dragan@hellozdrowie.pl

Zobacz także

Podoba Ci się ten artykuł?

Powiązane tematy:

Podoba Ci
się ten artykuł?