„Przywiązujemy dużą uwagę do estetyki, bo wyjątkowe produkty powinny mieć także wyjątkową oprawę”. Kwestionariusz urodowy: Hagi Cosmetics
Każda z nich jest inna. Każda chciała mieć kosmetyki odpowiednie dla swojego typu cery. Hanna potrzebowała skutecznych receptur dla skóry dojrzałej, Gabriela – kosmetyków dla skóry atopowej i alergicznej, Agata uwielbia intensywne zapachy i chciała, by właśnie tak pachniały jej produkty do codziennej pielęgnacji. Razem spełniły nie tylko swoje, ale również marzenia wielu Polek o kosmetykach w pełni naturalnych, certyfikowanych, dostosowanych do różnych temperamentów kobiet i potrzeb najbardziej wymagających typów skóry. W cyklu Kwestionariusz urodowy rozmawiamy z Hanną Kurcińską, chemiczką, kosmetolożką i współzałożycielką polskiej marki kosmetyków naturalnych Hagi Cosmetics.
Marta Dragan: Jesteśmy dumne, że nasza marka…
Hanna Kurcińska: … jest dobrze postrzegana i ceniona przez klientów. To dla nas najważniejszy dowód tego, że nasza praca ma sens i służy ludziom. Zawsze się wzruszamy, kiedy dostajemy informacje od naszych klientów, że nasze kosmetyki im pomogły, że wreszcie znaleźli produkt, jakiego szukali, że kosmetyki Hagi rozwiązały jakiś ich konkretny problem. Takie świadectwa to największa motywacja dla nas do dalszej wytężonej pracy.
Dzięki naszej marce nauczyłyśmy się, że Polki…
…dbają o siebie i są coraz bardziej świadome zdrowego stylu życia. Zwracają uwagę na składy, co nas bardzo cieszy, ale też na zapach i konsystencje kosmetyku. Produkt nie tylko ma być skuteczny, musi także dobrze wyglądać, mieć ciekawy design, ale także mieć ekologiczne opakowanie. Wszystko to razem sprawia, że kosmetyk, po który sięgają konsumentki jest wyjątkowy.
Myśl, która przyświeca nam w codziennej pracy
Nie narzekać. Szukać rozwiązań i pozytywów. Nasza praca jest pełna wyzwań. Jesteśmy małą rodzinna manufakturą i każdego dnia jest „milion tematów”, którymi musimy się zająć, żeby sprawnie odpowiadać na potrzeby naszych klientów, partnerów biznesowych oraz pracowników. Praca we własnej firmie nie kończy się „odbiciem karty” o 17:00. Staramy się jednak zachować równowagę miedzy życiem zawodowym i prywatnym. Rozsądnie zarządzać naszą energia, żeby nie stracić tej pasji, która była głównym motorem założenia Hagi Cosmetics.
Kiedy myślimy o naszej klientce, to widzimy…
… kobietę ciekawą świata, dbającą o siebie i bliskich. Kobietę, która wie, jak zatroszczyć się o siebie mądrze i dokonywać świadomych wyborów. Widzimy kobietę wymagającą, ale też doceniającą pracę, jaka została włożona w przygotowanie produktów. Kobietę, która swoimi wyborami chce wspierać firmy, których misją jest dostarczanie wysokiej jakości, bezpiecznych i naturalnych produktów pielęgnacyjnych.
RozwińKobiecość to dla nas…
Uroda życia: radość z niego, często mimo trudu oraz ciągłe odkrywanie nowego. To troska o relacje i tworzenie atmosfery. To piękno wewnętrzne, które widać na zewnątrz.
Zdrowy kosmetyk to dla nas…
Przemyślana receptura oparta na naturalnych surowcach i dostosowana do potrzeb skóry. W naszym portfolio mamy 4 linie produktowe, odpowiadające żywiołom i przeznaczone do różnych typów skóry. Kosmetyki opatrzone symbolem wody przeznaczone są dla osób o skórze delikatnej i wrażliwej. Seria ta dedykowana jest kobietom w ciąży. Powietrze to produkty dla alergików i atopików. Dla osób energicznych i aktywnych przeznaczona jest seria – ogień. Produkty ziołowe i aromaterapeutyczne dedykujemy natomiast skórze dojrzałej. Wszystkie surowce i receptury naszych kosmetyków są starannie dobrane, tak, aby powstał najwyższej jakości, bezpieczny i łagodny kosmetyk dopasowany to różnych typów skóry.
alt=”” width=”850″ height=”850″ />
Kosmetyk, z którego jesteśmy szczególnie dumne
To pomada w sztyfcie, ponieważ wymyśliłyśmy sposób aplikacji kosmetyku bez natłuszczania rąk oraz receptury balsamów do ciała, za które dostałyśmy Doskonałość Twojego Stylu 2017 roku.
Produkt, który uwielbiają nasze klientki
To olejek ze złotymi drobinkami do ciała, który delikatnie natłuszcza i rozświetla skórę pozostawiając ją gładką i błyszczącą. Idealnie podkreśla opaleniznę i wyrównuje niedoskonałości skóry nadając ciału satynowe wykończenie. Olejek powstał z połączenia oleju chia, ryżowego i słonecznikowego wraz z ekstraktem z trawy cytrynowej. Dzięki gęstej żelowej konsystencji łatwo się rozsmarowuje i jest bardzo wydajny. Złote drobinki, które zawiera pięknie opalizują i nadają skórze zdrowy blask. Olejek ma urzekający zapach, który zawdzięcza mieszance olejku z trawy cytrynowej, grapefruita, wanilii, szałwii i cedru.
Drugim produktem uwielbianym przez nasze klientki jest krem do twarzy z kompeksem detox. Kosmetyk jest naturalną odpowiedzią na wzrastające zanieczyszczenie środowiska. Krem jest dedykowany wszystkim kobietom, które mieszkają w dużych miastach i potrzebują ochrony dla swojej skóry narażonej na szkodliwe działanie miejskiego powietrza. Zawiera roślinny kompleks detox z żeń-szenia, jabłka, brzoskwini, pszenicy i jęczmienia. To połączenie składników powoduje fizyczną i chemiczną barierę dla niepożądanych czynników. Dodatkowo zimnotłoczone oleje z pestek moreli, awokado, malin, truskawek i rokitnika pięknie ją nawilżają i sprawiają, że jest delikatna w dotyku.
W designie naszych opakowań lubimy
Grafikę, za którą dostałyśmy 3 nagrody: 2 najważniejsze w Polsce na Łódź Designe Festival oraz jedną międzynarodową – European Design Awards za linię dziecięcą Hagi Baby. Bardzo dużą uwagę przywiązujemy do estetyki naszych produktów. Uważamy, że wyjątkowe produkty powinny mieć także wyjątkową oprawę.
Konkurencja, którą szanujemy i śledzimy na rynku
To Yope, Ministerstwo Dobrego Mydła, Iossi, Lovingeco, Mokosh, Clochee, Resibo, Alkemie. Raczej nie śledzimy, ale popieramy i cieszymy się wspólnie z rozwoju rynku.
Hagi Cosmetics – polska, rodzinna marka produkująca naturalne, ręcznie wytwarzane kosmetyki dla dorosłych i dzieci. Za sukcesem Hagi stoją trzy kobiety: Hanna i jej dwie córki Gabrysia i Agata. Do produkcji naturalnych kosmetyków naturalnych zachęciło je bogactwo i harmonia składu surowców kosmetycznych pochodzących z natury. W proces powstawania swoich produktów wkładają pasję i ogromny ładunek pozytywnej energii. Od samego początku wszystkie kosmetyki wytwarzają samodzielnie – przez koncepcję, receptury, pomysły na opakowania, aż po finalny produkt, który ląduje na sklepowej półce. W zespole Hagi pracują kosmetolodzy, chemicy, specjaliści ds. jakości, zapachów i bezpieczeństwa kosmetyków oraz kilka artystycznych dusz z głowami pełnymi pomysłów. Hagi jest 100 proc. HANDMADE IN POLAND.
Tekst powstał w ramach naszego cyklu „Kwestionariusz urodowy”, w którym prezentujemy polskie marki kosmetyków naturalnych. Nasze rozmówczynie pytamy o podejście do zdrowia i kobiecości, o preferencje zakupowe Polek, bestsellerowe produkty i historie, które stoją za ich powstaniem.
Jesteś właścicielką polskiej marki kosmetycznej? Prowadzisz sklep internetowy? W swojej ofercie posiadasz kosmetyki o naturalnym składzie, ekologiczne, wolne od parabenów, SLES-ów, SLS-ów i innych substancji drażniących? Opowiedz o swojej marce i produktach w naszym cyklu Kwestionariusz urodowy. Napisz do mnie: m.dragan@hellozdrowie.pl
Polecamy
Szwedzkie apteki zakazują sprzedaży dzieciom kosmetyków przeciwstarzeniowych
W jakim czasie trzeba zużyć kosmetyk, zanim stanie się siedliskiem bakterii?
Te kosmetyki znikają z półek sklepowych. To koniec brokatu i niektórych peelingów
Dobry płyn do higieny intymnej. 11 rzeczy, na które powinnaś koniecznie zwrócić uwagę
się ten artykuł?