Przejdź do treści

„Zioła mają potężną moc. Przekonujemy się o tym każdego dnia”. Kwestionariusz urodowy: Kosmetyki DLA

Właścicielki marki Kosmetyki DLA
Marta Remplewicz i Zofia Marciniak / Fot. Archiwum prywatne
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Domowe SPA – sprawdzone pomysły na pielęgnację
Karolina Kuklińska-Kosowicz, współzałożycielka marki YOPE
„Polki szukają niezwykłości w codziennych czynnościach. I my im to dajemy”. Kwestionariusz urodowy: YOPE
Brylantyna – jak używać? Rodzaje, zastosowanie, efekty
Maseczka z jajka na włosy – efekty i domowe przepisy
Kosmetyki mineralne – skład, cechy, sposób aplikacji

Dwie chemiczki zakochane w ziołach, poznając skład chemiczny roślin odkryły, że mogą komponować z nich najbardziej skuteczne kosmetyki. – Zioła, rosnące tuż obok nas, są odpowiedzią na wiele problemów skórnych, z którymi borykamy się na co dzień – mówią Marta Remplewicz i Zofia Marciniak, założycielki marki kosmetyków DLA. W naszym cyklu „Kwestionariusz urodowy” opowiadają o tym, jak wygląda proces tworzenia kosmetyków opartych na świeżych, ziołowych naparach, skąd czerpią inspirację do pracy i który z produktów jest ich absolutnym bestsellerem.

Marta Dragan: Jesteśmy dumne, że nasza marka…

Marta Remplewicz (MR): Pomaga najbardziej „biednym” cerom. Nie ma lepszej motywacji niż wiadomości od klientek, które kilka czy nawet kilkanaście lat zmagały się z różnymi problemami skórnymi, a kiedy odkrywają nasze kosmetyki na bazie świeżych naparów ziołowych, nagle ich cera się wycisza i uspokaja. Nie piecze, nie swędzi jak to jest przy trądziku różowatym.

Zofia Marciniak (ZM): Chwalą się, że zastąpiły antybiotyki i sterydy naszymi ziołowymi skarbami i to z dużo lepszym rezultatem. Zioła mają potężną moc i o tym przekonujemy się każdego dnia.

Dzięki naszej marce nauczyłyśmy się, że Polki

ZM: To kobiety dbające o siebie, ale także wymagające. Doceniają jakość, trudno przekonują się do nowości, ale jak już spróbują i zauważą efekty działania produktu to są mu bardzo wierne.

MR: No i tak jak my są coraz bardziej świadome, że odpowiedzią na wiele problemów skórnych, z którymi się borykają, są właśnie zioła, które rosną tuż obok nas.

Kosmetyki DLA / Fot. Archiwum prywatne

Myśl, która przyświeca nam w codziennej pracy

MR: To przede wszystkim rozwiązywanie problemów skórnych. Im większy problem, tym większe wyzwanie i większa motywacja. Choć oczywiście zdarzają się momenty zwątpienia i odstawienia prac nad danym produktem na kilka tygodni, aby potem z nową siłą do niego powrócić.

ZM: Na końcu zawsze jest ta myśl, że stworzenie dobrego i skutecznego produktu przyniesie ulgę wielu ludziom, a przez to ułatwi i uprzyjemni im życie.

Kiedy myślimy o naszej klientce, to widzimy

ZM: Kobietę poszukującą, która przetestowała na rynku setki różnych produktów i nic nie przyniosło oczekiwanych efektów. Dzięki temu jest ona już wyedukowana. Wie, jakie składniki w kosmetykach są dobre, jakie szkodliwe, czego szukać, a czego unikać. Kiedy w jej ręce trafia nasz produkt i poznaje jego skład, to go docenia, a po zastosowaniu już jest jedno wielkie wow.

MR: Często słyszymy „i dlaczego tak późno Was znalazłam”.

Zespół WIMIN

Kobiecość to dla nas

MR: Siła i wrażliwość. Wrażliwość na piękno natury  i siła w dążeniu do celu. Takie kobiety od zawsze nas inspirowały. Zresztą to między innymi dla nich i przez nie tworzymy naszą markę.

ZM: Miłość do kosmetyków zaszczepiła w nas babcia Marty. To podpatrywanie babci, stosującej kremy było zaczątkiem kosmetyków DLA, a inspiracją do stworzenia wielu naszych produktów były bliskie nam kobiety: mamy, siostry, siostrzenice i przyjaciółki.

Zdrowy kosmetyk to dla nas

MR: Kosmetyk ziołowy, nie taki, który zawiera kilka procent gotowych wyciągów roślinnych, ale taki, w którym potrafiono zamienić wodę na świeże napary ziołowe. Produkcja jest bardzo czasochłonna i nikt przez te 6 lat jak istniejemy nie podjął się takiego trudu. Jesteśmy jedyne na rynku, które w taki sposób tworzą swoje produkty. Ale czas i trud jaki w to wkładamy wracają ze zdwojoną siłą.

ZM: Naszym celem od początku było tworzenie produktów DLA każdego człowieka, tak aby było go stać na dobry produkt, który pomoże rozwiązać jego problemy skórne.

Kosmetyk, z którego jesteśmy szczególnie dumne

ZM: Każdy z naszych kosmetyków ma swoją niepowtarzalną historię, droga do powstania niektórych była zawiła. Z każdego też jesteśmy bardzo dumne. Jednym z naszych ulubionych jest kuracja regenerująca, ponieważ stworzyłyśmy ją z myślą o naszych kochanych mamach i babciach. Panie w dojrzałym wieku mówiły o silnej potrzebie nawilżenia. Myślę, że to pojęcie zostało bardzo dobrze rozpropagowane, natomiast nawilżenie nie polega na dostarczeniu wody z zewnątrz – bo jest to niemożliwe. Jeśli można by było tak zrobić, wystarczyłaby kąpiel w wannie, a jak wiemy efekt jest często odwrotny. Dlatego my zamieniamy wodę na świeży napar z rumianku i lipy, które są jednymi z najbardziej nawilżających ziół.

MR: Ale skóra dojrzała jest często przesuszona i o to dbamy natłuszczając ją jednymi z najlepszych dermatologicznie olejów. Mimo że formuła kremu jest tłusta to skóra się nie świeci. Dziś kurację regenerującą używają osoby z cerą suchą i bardzo suchą z uczuciem ściągnięcia. Wersja nocna jest mocniejsza ma dużą bombę witamin, wersja na dzień dodatkowo filtr fizyczny przeciwsłoneczny.

Produkt, który uwielbiają nasze klientki

ZM: NISZCZ PRYSZCZ – to produkt, który jest z nami od samego początku. To od niego zaczęła się historia naszej marki. Dawno, dawno temu jedna z siostrzenic Marty miała problemy z cerą trądzikową. Była u wielu kosmetyczek, lekarzy. Stosowała wiele różnych kosmetyków i leków. Marta właśnie była po uzdrawiającej ziołowej terapii, którą ocaliła swoje gardło. Postanowiła wypróbować moc ziół na siostrzenicy. Po wielu rozmowach z dermatologami, po przeglądzie literatury fachowej, analizie półek sklepowych z kosmetykami doszła do wniosku, że musimy przede wszystkim wyciszyć gruczoły łojowe i bardzo dobrze nawilżyć cerę. I tak powstała kompozycja odwaru z kory wierzby i krwawnika. Zastąpiła wodę, której w kremach jest nawet 70%, właśnie tym świeżo przygotowanym naparem w tak dużej ilości. Mazidło zostało podarowane siostrzenicy i niecierpliwie czekałyśmy na efekty.

NISZCZ PRYSZCZ płyn do mycia twarzy od marki Kosmetyki DLA

NISZCZ PRYSZCZ płyn do mycia twarzy od marki Kosmetyki DLA / Fot. Archiwum prywatne

MR: Po kilku tygodniach siostrzenica powiedziała: „Marta zobacz mam zdecydowanie mniej syfów. Cera staje się coraz spokojniejsza i gładsza. Czy mogłabyś zrobić więcej dla moich koleżanek?”. I to było najmilsze co mogło mnie spotkać. Dziś produkt można znaleźć na sklepowych półkach i jest hitem sprzedaży zarówno wśród nastolatek jak i osób ok. 30 roku życia.

W designie naszych opakowań lubimy

MR: Prostotę i nawiązanie do natury. W projektach naszych opakowań wykorzystujemy motywy roślin, które są głównymi bohaterami naszych kosmetyków. W ten sposób podkreśla ich ziołowy rodowód.

Konkurencja, którą szanujemy i śledzimy na rynku

ZM: Obserwujemy marki, które powstały w latach 80. i 90., te które wspaniale się rozwijają niosą w świat przekaz, że polskie kosmetyki to bardzo dobre jakościowo produkty. Uwielbiamy obserwować na targach w Bolonii, jak pięknie i bogato prezentują się polskie marki.

Właścicielki marki Kosmetyki DLA

Marta Remplewicz i Zofia Marciniak / Fot. Archiwum prywatne


Kosmetyki DLA – polska marka kosmetyków naturalnych opartych na świeżych naparach ziołowych. Założycielkami marki są dwie chemiczki –  Marta Remplewicz i Zofia Marciniak, które od lat interesowały się kosmetykami, a po skończonych studiach kierunkowych przez 10 lat pracowały w branży kosmetycznej. W codziennej pracy nad kosmetykami DLA wykorzystują swoją wiedzę i doświadczenie, by tworzyć najbardziej przemyślane połączenia składników roślinnych, tak aby wspomagały one swoje działanie a nie wzajemnie sobie przeszkadzały. Kosmetyki DLA posiadają wysokie stężenia substancji aktywnych, co przekłada się na ich moc i skuteczność, a co można zauważyć już po kilku użyciach produktu.


Tekst powstał w ramach naszego cyklu „Kwestionariusz urodowy”, w którym prezentujemy polskie marki kosmetyków naturalnych. Nasze rozmówczynie pytamy o podejście do zdrowia i kobiecości, o preferencje zakupowe Polek, bestsellerowe produkty i historie, które stoją za ich powstaniem.

Jesteś właścicielką polskiej marki kosmetycznej? Prowadzisz sklep internetowy? W swojej ofercie posiadasz kosmetyki o naturalnym składzie, ekologiczne, wolne od parabenów, SLES-ów, SLS-ów i innych substancji drażniących? Opowiedz o swojej marce i produktach w naszym cyklu Kwestionariusz urodowy. Napisz do mnie: [email protected]

Zobacz także

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Rajstopy w sprayu – jak używać, które wybrać i gdzie kupić?

Szampon w kostce - jak używać?

Szampon i odżywka w kostce – ekologicznie, ale czy wygodnie? Ekspertki podpowiadają, jak używać tych kosmetyków

Agnieszka Pocztarska

Przepis na slow beauty Agnieszki Pocztarskiej. Zdrowy egoizm bardzo wskazany! [WIDEO]

Agnieszka Pocztarska

Efekt „wow” bywa złudny. Na jakie składniki kosmetyków lepiej uważać? Podpowiada Agnieszka Pocztarska [WIDEO]

Suchy szampon – działanie, rodzaje, wpływ na włosy

Puder do włosów – sposób użycia, rodzaje, działanie

Aloes – zastosowanie i działanie. Co można zrobić z aloesu?

Jak przedłużyć życie kosmetyków? Ekspertki z „Czytamy etykiety” mają kilka rad

Konturowanie twarzy – jak i czym to robić? Jak wybierać kosmetyki?

Perfumy

Złudny zapach perfum. Czy ich używanie jest dla nas zdrowe?

Masz przesuszoną i zaczerwienioną skórę po kąpieli? Stwórz sama swój własny płyn

Czego nie powinien zawierać dezodorant? Przygotowaliśmy listę szkodliwych składników

Ałun – co to jest, jak używać, czy jest szkodliwy?

Gdy eko to za mało. Parafina, silikony, alkohol – są sytuacje, w których są niezastąpione

Piggypeg: Monika Wąs i Ania Musiał

„Nawet bardzo wprawieni w czytaniu składów odbiorcy mogą dać się złapać”. Dziewczyny z Piggypeg o (nie)etycznej reklamie kosmetyków

Kosmetyczka wrażliwca – czyli kilka cennych propozycji jak zadbać o skórę wrażliwą zimową porą

W jakim czasie trzeba zużyć kosmetyk, zanim stanie się siedliskiem bakterii?

kobieta włosy

Olejowanie włosów – metody olejowania, polecane olejki

Noworoczny detoks w kosmetyczce

4 noworoczne postanowienia kosmetyczne, które doceni twoja skóra

Krem na zimę – jaki wybrać, by nasza skóra była zadowolona?

Kolor paska na zgrzewie tubki świadczy o składzie? To mit! Ekspertki Czytamy Etykiety tłumaczą dlaczego

Kolor paska na tubkach kosmetyków świadczy o składzie? To mit! Ekspertki Czytamy Etykiety tłumaczą dlaczego

Poznaj nasze pomysły na świąteczne prezenty prosto od polskich marek!

Kobieta patrzy w lustro

Trądzik kosmetyczny – przyczyny, objawy i leczenie

Najpopularniejsze

Gorąca kąpiel – za i przeciw. Komu nie służy kąpiel w gorącej wodzie?

Paznokcie

Zmiany na paznokciach. O jakich chorobach świadczą?

Dlaczego włosy śmierdzą? Wyjaśnia Ekspert Kosmetyczny

Skąd bierze się brzydki zapach włosów? Wyjaśnia Ekspert Kosmetyczny

Kriolipoliza – efekty, cena, przeciwwskazania, czy warto

zielone paznokcie

Zielone paznokcie – czego mogą być objawem?

Powikłania po botoksie / unsplash

Powikłania po botoksie? Zdarzają się. Dr Marta Roth wyjaśnia

Ciężar mięśni vs. ciężar tłuszczu

Ciężar mięśni vs. ciężar tłuszczu. Dlaczego waga nie zawsze jest miarodajna?

Po co mężczyźnie sutki?

Pestka awokado – 8 sposobów, jak możesz ją wykorzystać

„Ćwiczmy mięśnie dna miednicy! Zmniejszymy dolegliwości nietrzymania moczu oraz poprawimy jakość naszego życia seksualnego”

Sok z ziemniaka - jego właściwości i zastosowanie

Sok z ziemniaka – jego właściwości i zastosowanie

Spuchnięte dłonie - przyczyny

Spuchnięte dłonie, czerwone ręce. Dlaczego puchną dłonie?

Wypadają ci włosy, łamią się, są suche lub rosną tam, gdzie nie powinny? Zobacz, co włosy mówią o twoim zdrowiu

Dermatolog o wypryskach w okolicach bikini. Kiedy powinna się zapalić czerwona lampka?

Jaki rodzaj masażu wybrać?

Ochota na masaż? Sprawdź jaki rodzaj masażu wybrać

Swędzi cię głowa, masz łupież lub wiecznie tłuste włosy? W HelloNoShame o „wstydliwych” przypadłościach związanych z włosami rozmawiamy z trycholog Magdaleną Kanią