Przejdź do treści

Roczna dziewczynka ambasadorką szamponów Pantene. Tylko spójrzcie na jej włosy!

Instagram.com
Podoba Ci
się ten artykuł?

Imponująca burza ciemnych włosów – to pierwsze, co rzuca się w oczy, kiedy ogląda się zdjęcia japońskiej dziewczynki. Baby Chanco – taką nazwę nosi jej profil na Instagramie, który choć istnieje dopiero od 6 miesięcy, doczekał się już ponad 343 tys. obserwujących. Za sprawą niesamowitej fryzury dziewczynka stała się najmłodszą gwiazdą Instagrama i … twarzą Pantene.

W wielu komentarzach, które pojawiały się pod zdjęciami, publikowanymi na instagramowym profilu Baby Chanco, internauci byli zgodni co do jednego: włosy dziewczynki wprost prosiły się o reklamę. To, że jakaś marka kosmetyczna w końcu zainteresuje się małą „influencerką”, było bardziej niż pewne. Teraz stało się rzeczywistością. Baby Chanco wystąpiła w najnowszej kampanii szamponów Pantene.

Do wyświetlenia tego materiału z zewnętrznego serwisu (Instagram, Facebook, YouTube, itp.) wymagana jest zgoda na pliki cookie.Zmień ustawieniaRozwiń

Młodość i dojrzałość w jednej kampanii

Pantene, marka wchodząca w skład globalnej grupy kapitałowej Procter&Gamble, stworzyła kampanię „Hair We Go”, do której zaprosiła dwie modelki. Można powiedzieć dwie reprezentantki różnych grup wiekowych: roczną Baby Chanco i 50-letnią spikerkę telewizyjną, Sato Kondo. Pierwsza jest znana z burzy ciemnych dziecięcych włosów, druga, od kilku lat wzbudzała podziw wśród widzów tym, że promuje naturalne siwe włosy, które są efektem dojrzewania.

Do wyświetlenia tego materiału z zewnętrznego serwisu (Instagram, Facebook, YouTube, itp.) wymagana jest zgoda na pliki cookie.Zmień ustawieniaRozwiń

Bajka o różnorodności

Na instagramowym profilu Pantene pojawiły się już pierwsze efekty kampanii, która jak nietrudno się domyślić, ma na celu promowanie pielęgnacji włosów w każdym wieku. Baby Chanco stała się bohaterką „bajki” stworzonej przez markę. Głos do niej podłożyła Sato Kondo.

Bajka opowiada o tym, że każda i każdy z nas rodzi się z czymś, co odróżnia nas od innych, ale jednocześnie sprawia, że stajemy się w jakiś sposób wyjątkowi. Nauczmy się po prostu kochać nasze różnice i uczyńmy z nich atuty – taki jest jej morał.

„To urocza opowieść o Baby Chanco, dziecku o wyjątkowych włosach. Mimo, że wygląda inaczej niż inne niemowlęta, Baby Chanco jest kochana na całym świecie za swoje naturalnie gęste włosy. Jeśli każdy może nauczyć się kochać swoje różnice, ten świat może stać się znacznie przyjemniejszym miejscem. Opowieść ta jest opowiadana przez znaną komentatorkę telewizyjną, Sato Kondo, która zyskała szacunek i podziw za to, że zdecydowała się zachować swój naturalny siwy kolor włosów, zamiast farbować je na czarno” – czytamy w opisie do bajki.

Do wyświetlenia tego materiału z zewnętrznego serwisu (Instagram, Facebook, YouTube, itp.) wymagana jest zgoda na pliki cookie.Zmień ustawieniaRozwiń Do wyświetlenia tego materiału z zewnętrznego serwisu (Instagram, Facebook, YouTube, itp.) wymagana jest zgoda na pliki cookie.Zmień ustawieniaRozwiń

Baby Chanco – kim jest?

O małej Chanco świat usłyszał po raz pierwszy w maju, dokładnie 8 maja 2018 roku. Właśnie wtedy jej mama Mami Kano postanowiła założyć jej profil na Instagramie i opublikować pierwsze zdjęcie. „Jestem bardzo zaskoczona reakcją, ale także bardzo dumna z pochwał, które pod adresem mojej córki, płyną z wielu krajów” – powiedziała w rozmowie z serwisem „People”. Dodała, że w przyszłości nie zamierza obcinać dziewczynce włosów, ale przyznała, że nie może doczekać się eksperymentów, które będzie mogła wykonać, jak chociażby  warkoczyki.

Obejrzyjcie kampanię Pantene z Baby Chanco w roli głównej.

Do wyświetlenia tego materiału z zewnętrznego serwisu (Instagram, Facebook, YouTube, itp.) wymagana jest zgoda na pliki cookie.Zmień ustawienia

Zobacz także

Podoba Ci się ten artykuł?

Powiązane tematy:

Podoba Ci
się ten artykuł?