Przejdź do treści

„Przywiązujemy dużą uwagę do estetyki, bo wyjątkowe produkty powinny mieć także wyjątkową oprawę”. Kwestionariusz urodowy: Hagi Cosmetics

Agata Borzym., Hanna Kurcińska, Gabriela Kurcińska
Agata Borzym., Hanna Kurcińska, Gabriela Kurcińska / fot. Kinga Karpati
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim

Każda z nich jest inna. Każda chciała mieć kosmetyki odpowiednie dla swojego typu cery. Hanna potrzebowała skutecznych receptur dla skóry dojrzałej, Gabriela – kosmetyków dla skóry atopowej i alergicznej, Agata uwielbia intensywne zapachy i chciała, by właśnie tak pachniały jej produkty do codziennej pielęgnacji. Razem spełniły nie tylko swoje, ale również marzenia wielu Polek o kosmetykach w pełni naturalnych, certyfikowanych, dostosowanych do różnych temperamentów kobiet i potrzeb najbardziej wymagających typów skóry. W cyklu Kwestionariusz urodowy rozmawiamy z Hanną Kurcińską, chemiczką, kosmetolożką i współzałożycielką polskiej marki kosmetyków naturalnych Hagi Cosmetics. 

Marta Dragan: Jesteśmy dumne, że nasza marka…

Hanna Kurcińska: … jest dobrze postrzegana i ceniona przez klientów. To dla nas najważniejszy dowód tego, że nasza praca ma sens i służy ludziom. Zawsze się wzruszamy, kiedy dostajemy informacje od naszych klientów, że nasze kosmetyki im pomogły, że wreszcie znaleźli produkt, jakiego szukali, że kosmetyki Hagi rozwiązały jakiś ich konkretny problem. Takie świadectwa to największa motywacja dla nas do dalszej wytężonej pracy.

Dzięki naszej marce nauczyłyśmy się, że Polki…

…dbają o siebie i są coraz bardziej świadome zdrowego stylu życia. Zwracają uwagę na składy, co nas bardzo cieszy, ale też na zapach i konsystencje kosmetyku. Produkt nie tylko ma być skuteczny, musi także dobrze wyglądać, mieć ciekawy design, ale także mieć ekologiczne opakowanie. Wszystko to razem sprawia, że kosmetyk, po który sięgają konsumentki jest wyjątkowy.

Hanna Kurcińska

Hanna Kurcińska

Agata Borzym

Agata Borzym

Gabriela Kurcińska

Gabriela Kurcińska

Mydełko Hagi Cosmetics

Mydełko Hagi Cosmetics

Myśl, która przyświeca nam w codziennej pracy

Nie narzekać. Szukać rozwiązań i pozytywów. Nasza praca jest pełna wyzwań. Jesteśmy małą rodzinna manufakturą i każdego dnia jest „milion tematów”, którymi musimy się zająć, żeby sprawnie odpowiadać na potrzeby naszych klientów, partnerów biznesowych oraz pracowników. Praca we własnej firmie nie kończy się „odbiciem karty” o 17:00. Staramy się jednak zachować równowagę miedzy życiem zawodowym i prywatnym. Rozsądnie zarządzać naszą energia, żeby nie stracić tej pasji, która była głównym motorem założenia Hagi Cosmetics.

Ula i Ania z Ministerstwa Dobrego Mydła

Kiedy myślimy o naszej klientce, to widzimy…

… kobietę ciekawą świata, dbającą o siebie i bliskich. Kobietę, która wie, jak zatroszczyć się o siebie mądrze i dokonywać świadomych wyborów. Widzimy kobietę wymagającą, ale też doceniającą pracę, jaka została włożona w przygotowanie produktów. Kobietę, która swoimi wyborami chce wspierać firmy, których misją jest dostarczanie wysokiej jakości, bezpiecznych i naturalnych produktów pielęgnacyjnych.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Hagi Cosmetics (@hagicosmetics)

Kobiecość to dla nas…

Uroda życia: radość z niego, często mimo trudu oraz ciągłe odkrywanie nowego. To troska o relacje i tworzenie atmosfery. To piękno wewnętrzne, które widać na zewnątrz.

Zdrowy kosmetyk to dla nas…

Przemyślana receptura oparta na naturalnych surowcach i dostosowana do potrzeb skóry. W naszym portfolio mamy 4 linie produktowe, odpowiadające żywiołom i przeznaczone do różnych typów skóry. Kosmetyki opatrzone symbolem wody przeznaczone są dla osób o skórze delikatnej  i wrażliwej. Seria ta dedykowana jest kobietom w ciąży. Powietrze to produkty dla alergików i atopików. Dla osób energicznych i aktywnych przeznaczona jest seria – ogień. Produkty ziołowe i aromaterapeutyczne dedykujemy natomiast skórze dojrzałej. Wszystkie surowce i receptury naszych kosmetyków są starannie dobrane, tak, aby powstał najwyższej jakości, bezpieczny i łagodny kosmetyk dopasowany to różnych typów skóry.

alt=”” width=”850″ height=”850″ />

Kosmetyk, z którego jesteśmy szczególnie dumne

To pomada w sztyfcie, ponieważ wymyśliłyśmy sposób aplikacji kosmetyku bez natłuszczania rąk oraz receptury balsamów do ciała, za które dostałyśmy Doskonałość Twojego Stylu 2017 roku.

Karolina Kuklińska-Kosowicz, współzałożycielka marki YOPE

Produkt, który uwielbiają nasze klientki

To olejek ze złotymi drobinkami do ciała, który delikatnie natłuszcza i rozświetla skórę pozostawiając ją gładką i błyszczącą. Idealnie podkreśla opaleniznę i wyrównuje niedoskonałości skóry nadając ciału satynowe wykończenie. Olejek powstał z połączenia oleju chia, ryżowego i słonecznikowego wraz z ekstraktem z trawy cytrynowej. Dzięki gęstej żelowej konsystencji łatwo się rozsmarowuje i jest bardzo wydajny. Złote drobinki, które zawiera pięknie opalizują i nadają skórze zdrowy blask. Olejek ma urzekający zapach, który zawdzięcza mieszance olejku z trawy cytrynowej, grapefruita, wanilii, szałwii i cedru.

Kosmetyki Hagi

Kosmetyki Hagi / Archiwum prywatne

Drugim produktem uwielbianym przez nasze klientki jest krem do twarzy z kompeksem detox. Kosmetyk jest naturalną odpowiedzią na wzrastające zanieczyszczenie środowiska. Krem jest dedykowany wszystkim kobietom, które mieszkają w dużych miastach i potrzebują ochrony dla swojej skóry narażonej na szkodliwe działanie miejskiego powietrza. Zawiera roślinny kompleks detox z żeń-szenia, jabłka, brzoskwini, pszenicy  i jęczmienia. To połączenie składników powoduje fizyczną i chemiczną barierę dla niepożądanych czynników. Dodatkowo zimnotłoczone oleje z pestek moreli, awokado, malin, truskawek i rokitnika pięknie ją nawilżają i sprawiają, że jest delikatna w dotyku.

W designie naszych opakowań lubimy

Grafikę, za którą dostałyśmy 3 nagrody: 2 najważniejsze w Polsce na Łódź Designe Festival oraz jedną międzynarodową – European Design Awards za linię dziecięcą Hagi Baby. Bardzo dużą uwagę przywiązujemy do estetyki naszych produktów. Uważamy, że wyjątkowe produkty powinny mieć także wyjątkową oprawę.

Konkurencja, którą szanujemy i śledzimy na rynku

To Yope, Ministerstwo Dobrego Mydła, Iossi, Lovingeco, Mokosh, Clochee, Resibo, Alkemie. Raczej nie śledzimy, ale popieramy i cieszymy się wspólnie z rozwoju rynku.

Hanna Kurcińska, Gabriela Kurcińska, Agata Borzym, Magda Kucharska, Monika Nowakowska, Marcelina Kurcińska

Na dole: Agata Borzym, Hanna Kurcińska, Gabriela Kurcińska, Na górze: Magda Kucharska, Monika Nowakowska, Marcelina Kurcińska / Fot. Kinga Karpati


Hagi Cosmetics – polska, rodzinna marka produkująca naturalne, ręcznie wytwarzane kosmetyki dla dorosłych i dzieci. Za sukcesem Hagi stoją trzy kobiety: Hanna i jej dwie córki Gabrysia i Agata. Do produkcji naturalnych kosmetyków naturalnych zachęciło je bogactwo i harmonia składu surowców kosmetycznych pochodzących z natury. W proces powstawania swoich produktów wkładają pasję i ogromny ładunek pozytywnej energii. Od samego początku wszystkie kosmetyki wytwarzają samodzielnie – przez koncepcję, receptury, pomysły na opakowania, aż po finalny produkt, który ląduje na sklepowej półce. W zespole Hagi pracują kosmetolodzy, chemicy, specjaliści ds. jakości, zapachów i bezpieczeństwa kosmetyków oraz kilka artystycznych dusz z głowami pełnymi pomysłów. Hagi jest 100 proc. HANDMADE IN POLAND.


Tekst powstał w ramach naszego cyklu „Kwestionariusz urodowy”, w którym prezentujemy polskie marki kosmetyków naturalnych. Nasze rozmówczynie pytamy o podejście do zdrowia i kobiecości, o preferencje zakupowe Polek, bestsellerowe produkty i historie, które stoją za ich powstaniem.

Jesteś właścicielką polskiej marki kosmetycznej? Prowadzisz sklep internetowy? W swojej ofercie posiadasz kosmetyki o naturalnym składzie, ekologiczne, wolne od parabenów, SLES-ów, SLS-ów i innych substancji drażniących? Opowiedz o swojej marce i produktach w naszym cyklu Kwestionariusz urodowy. Napisz do mnie: m.dragan@hellozdrowie.pl

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Kobieta wystawia twarz do słońca

Skin cycling. Trójstopniowa rutyna odbudowująca skórę

Kwas TCA – właściwości i zastosowanie w kosmetyce

Tretynoina – czym jest, zastosowanie, efekty niepożądane

Wcierki na porost włosów – rodzaje, działanie i stosowanie

Charakterystyka i właściwa pielęgnacja cery tłustej

Bimatoprost – dlaczego jest składnikiem odżywek do rzęs i serum?

Właściwości i zastosowanie niacynamidu na skórę

Dermokosmetyki – produkty o wyjątkowym działaniu czy chwyt marketingowy?

Włosy średnioporowate – czym się charakteryzują i jak o nie dbać?

Dezodorant bez aluminium – co powinien zawierać, aby był skuteczny?

Na czym polega chelatowanie włosów i jakie efekty przynosi? Poznaj domowe sposoby

Glikol polietylenowy – właściwości, zastosowanie, bezpieczeństwo

Rezorcyna – sposób na trądzik, nadmierną produkcję sebum i przebarwienia

Glikol propylenowy – właściwości, zastosowanie, bezpieczeństwo

Wazelina kosmetyczna – czy i kiedy warto po nią sięgnąć?

Skład kosmetyków – lista, która naprawdę ma wielkie znaczenie

Mleczan sodu – co to takiego? Właściwości i zastosowanie

Silikony – zastosowanie i rola w kosmetykach. Czy powinnaś się ich obawiać?

Czym jest talk i kiedy go stosować? Czy popularna zasypka pomoże także dorosłym

Parafina – działanie pielęgnacyjne i zdrowotne. Domowe zabiegi z zastosowaniem parafiny

Propanediol w kosmetykach – co to jest? Szkodliwość, działanie w kosmetykach

Peptydy – rodzaje, cena i zastosowanie w kosmetyce i medycynie estetycznej

Alkohol cetylowy, czyli Cetearyl Alcohol w kosmetykach. Jak działa?

Alkohol benzylowy w kosmetykach i lekach. Czy jest szkodliwy?