Przejdź do treści

Kasia Kępka. Chwali się sześciopakiem

Kasia Kępka. Chwali się sześciopakiem
Kasia Kępka. Przed i Po. Zdjęcie: Facebook: GYM BREAK
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Jak przedłużyć życie kosmetyków? Ekspertki z „Czytamy etykiety” mają kilka rad
Wyciskanie wągrów – czy można wyciskać i jak to robić?
Proteza szkieletowa – cena, rodzaje, refundacja NFZ
Peeling kawowy na twarz, na cellulit. Jak zrobić peeling kawowy?
Jak pozbyć się wody z organizmu? Sposoby i przyczyny dolegliwości

Do niedawna też nie wiedziałam, kim jest Kasia Kępka. Ale skoro jej metamorfoza jest tak spektakularna, że pisze o niej nawet Pudel, to postanowiłam trochę się jej przyjrzeć…

Kasia ostatnio pojawia się na imprezach w bardzo obcisłych legginso-spodniach i przykusych koszulkach, które elegancko odsłaniają jej brzuch. Nie wygląda to co prawda jakoś specjalnie stylowo, niektóre portale twierdzą, że nie ma szans „na efekt wow”, ale skoro ma się dziewczyna czym pochwalić, to się chwali. Brzuch płaski, elegancko umięśniony, żadnej fałdki, żadnych zbędnych miękkości. Biodro wąskie, podobnie jak i udo. Cudo, panie, cudo. Prawie jak Ewa, tylko ładniejsza, bo buzia jakaś taka sympatyczna i za bardzo się nie mądrzy. Przerzuciłam więc trochę stron w necie, żeby sprawdzić, co (i jak) ta Kasia ze sobą zrobiła. I wygląda to tak:

1. Kasia była typowym leniem, więc zaczęła się ruszać. A jak już zaczęła, to na wszystkich frontach (bo wiadomo, że tak najlepiej). A więc tak – biega i ćwiczy fitness z osobistym trenerem, Szymonem Gasiem.

2. O tym, jak zaczęła swoją przygodę z bieganiem bardzo ładnie opowiedziała w magazynie Runner’s World. Kasia przyznała, że bardzo, ale to bardzo nie lubiła biegania. Że takie przebieranie nogami bez celu, sam na sam ze swoimi myślami zawsze wydawało jej się kompletnie bez sensu. Nawet myśl o utracie wagi nie mogła zmienić jej podejścia. Wszystko się zmieniło, kiedy podjęła zobowiązanie. Pomyślała, że może na początek przebiegnie półmaraton. Zwierzyła się trenerowi, a ten stwierdził, że najbliższy jest… za trzy tygodnie. To trochę mało czasu na przygotowanie, ale co tam. Przynajmniej miała dziewczyna jakiś cel. Chodziło o to, żeby po prostu go ukończyć. Ukończyła, z dużą rezerwą mocy. Również dzięki trenerowi, który cały czas był na trasie, motywował ją do walki, utrzymywał tempo. Ale wcześniej przeżyła biegowy przełom – półtora godzinny bieg w deszczu, kiedy nareszcie poczuła, że to wszystko ma jakiś sens. Teraz ma nowy cel – przebiec reggae maraton na Jamajce. Ale na co dzień jest dla siebie dobra – biega 6 – 8 km trzy razy w tygodniu. Żeby nie wypaść z formy.

3. Kasia skupia się na treningu funkcjonalnym. To taki trening, który preferuje ćwiczenia, które naśladują ruchy wykonywane przez nas w życiu codziennym. Żeby wykonanie najprostszej czynności (np. podnoszenie dziecka czy ciężkiej torby z zakupami) nie skończyło się chrupnięciem w stawach czy kręgosłupie. Jak zwał, tak zwał, ważne że działa.

4. Cóż, nie da się tak wyglądać bez diety. 5 posiłków, rano owsianka z owocami, na obiad ryba na parze z warzywami, zdrowe przekąski. Kasia nie je mięsa, ale je po treningu. Bo żeby organizm dobrze spalał po ćwiczeniach, trzeba jeść. Wbrew pozorom.

5. Jeżeli macie ochotę, możecie sobie z Kasią i jej trenerem poćwiczyć. GYM BREAK, 20 minut, niby nic, ale jak zwykle liczy się wytrwałość i regularność. Ja już rozkładam matę i mam w nosie, czy z Kasi wyrośnie kolejna Chodakowska. Ważne, co wyrośnie ze mnie.

 

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Olga Szemley

Ćwiczenia na spiętą twarz. Pokazuje joginka twarzy Olga Szemley [WIDEO]

Masaż sportowy – wskazania, rodzaje, techniki, kurs

Olga Szemley

Ćwiczenia na jędrne czoło bez zmarszczek. Pokazuje joginka twarzy Olga Szemley [WIDEO]

Fitspiracje, które nie inspirują. Czy na pewno warto przeglądać zdjęcia szczupłych sylwetek na Instagramie?

Kobieta ćwiczy na dworze

Oto ćwiczenia, dzięki którym bieganie będzie przyjemniejsze i bardziej efektywne

szczupła dziewczyna

Chudnięcie – ile można zdrowo chudnąć? Jem i chudnę – przyczyny

Ćwicz na plaży! Sprawdź, jaki trening proponuje Kasia Bigos

Pompek nigdy dość! Poznaj różne warianty tego ćwiczenia

Brak efektów ćwiczeń? Postaw na zróżnicowanie treningu

Zróżnicowanie treningu – zmiany, gdy brakuje efektów ćwiczeń

Spalaj mądrzej i szybciej

Spalanie kalorii – rower, spacer, bieganie. Co jeść?

Co robić po treningu? 5 rzeczy, o których musisz pamiętać

Trening sprinterski - popraw swoją szybkość!

Trening sprinterski na siłowni, w plenerze – jak zrobić? Efekty

Trening biegowy wytrzymałościowy

Trening biegowy na 5 km. Jak zwiększyć wytrzymałość biegową?

Przełam się

Nie daj się i przełam się! Co zrobić, kiedy nie widać efektów ćwiczeń i diety?

Bieganie na czczo

Poranny trening na czczo – spalacz tłuszczu?

Biegaczu, doceń wykroki

Biegaczu, doceń wykroki i popraw technikę i styl biegu

Kobieta ćwiczy bosu

Trening z bosu. Wzmocnij mięśnie głębokie dzięki prostym ćwiczeniom z piłką bosu!

trening funkcjonalny

Trening funkcjonalny. Wystarczy 5 naprawdę prostych ćwiczeń, które pobudzą całe ciało

Chcesz zacząć biegać? Oto 5 błędów, których powinnaś się wystrzegać

Trening do biegów z przeszkodami, część pierwsza

Zdążyć do lata

Jak stworzyć idealny cel treningowy?

Martwy ciąg na jednej nodze - coś dla biegaczy

Martwy ciąg na jednej nodze – coś dla biegaczy

Zaskocz swoje mięśnie!

Zaskocz swoje mięśnie!

Najpopularniejsze

Gorąca kąpiel – za i przeciw. Komu nie służy kąpiel w gorącej wodzie?

Paznokcie

Zmiany na paznokciach. O jakich chorobach świadczą?

Dlaczego włosy śmierdzą? Wyjaśnia Ekspert Kosmetyczny

Skąd bierze się brzydki zapach włosów? Wyjaśnia Ekspert Kosmetyczny

Spuchnięte dłonie - przyczyny

Spuchnięte dłonie, czerwone ręce. Dlaczego puchną dłonie?

Dermatolog o wypryskach w okolicach bikini. Kiedy powinna się zapalić czerwona lampka?

Ciężar mięśni vs. ciężar tłuszczu

Ciężar mięśni vs. ciężar tłuszczu. Dlaczego waga nie zawsze jest miarodajna?

Po co mężczyźnie sutki?

zielone paznokcie

Zielone paznokcie – czego mogą być objawem?

Pestka awokado – 8 sposobów, jak możesz ją wykorzystać

„Ćwiczmy mięśnie dna miednicy! Zmniejszymy dolegliwości nietrzymania moczu oraz poprawimy jakość naszego życia seksualnego”

Powikłania po botoksie / unsplash

Powikłania po botoksie? Zdarzają się. Dr Marta Roth wyjaśnia

Karboksyterapia – co to jest, efekty, przeciwwskazania

Sok z ziemniaka - jego właściwości i zastosowanie

Sok z ziemniaka – jego właściwości i zastosowanie

Lipodemia — sprawdź, czym jest choroba grubych nóg, jakie ma objawy i jak się ją leczy

Lipodemia – co to jest, przyczyny, objawy i leczenie

W jaki sposób skutecznie pozbyć się pryszczy na brodzie?

W jaki sposób skutecznie pozbyć się pryszczy na brodzie?

Kriolipoliza – efekty, cena, przeciwwskazania, czy warto